Sunday, August 9, 2009

Infoservis najväčších slovenských poisťovní

Potreboval som si spraviť prehľad o cestovnom poistení kvôli Erasmu, tak som poslal hromadný email ôsmym najväčším poisťovniam na Slovensku.

Moje požiadavky neboli nejaké nezvyčajné - zdravotné poistenie, poistenie zodpovednosti za škodu a poistenie právnej pomoci. Iba informatívne som tam pridal poistenie rizikovejších športov (rafting, horolezectvo). Dobrému poisťovaciemu agentovi by to malo trvať max. 20 minút aj s napísaním emailu.

Email som poslal 29. júla (streda) o 11:59. V tabuľke je prehľad rýchlosti ich odpovedí zoradené podľa abecedy.

Poisťovňa Rýchlosť odpovede
Allianz - Slovenská poisťovňa v ten istý deň
AXA 2 dni
ČSOB poisťovňa 10 dní (8 pracovných)
Európska cestovná poisťovňa 2 dni
Groupama žiadna odpoveď
Kooperativa v ten istý deň
Union poisťovňa v ten istý deň
Wüstenrot žiadna odpoveď

Neviem či je to objektívne merateľný parameter, podľa ktorého by ste si mali zvoliť poisťovňu, ale niečo to napovedá o rýchlosti pri jednaní s (budúcimi) zákazníkmi. Najmä v čase letných dovoleniek, kedy sa cestovné poistenie, podľa mňa, najčastejšie uzatvára a vzniká aj najviac poistných udalostí.

No comments:

Post a Comment